Тепло в каждый дом
Камунальнае ўнітарнае вытворчае прадпрыемства
Брэсцкая кацельная гаспадарка

Цяпло ў кожны дом

Тэлефон «Гарачай лініі» (прыёмная):

+375 (162) 45-48-29

Мы ў сацсетках: telegram

    1. З якіх крыніц Вы звычайна атрымліваеце інфармацыю пра паслугі, якія аказваюцца службамі ЖКГ?

    Ад работнікаў арганізацый ЖКГ пры звароце па паслугі
    Са спецыяльных стэндаў у ЖЭС, РДЦ
    Ад суседзяў, сваякоў, знаёмых
    З рэкламных аб'яваў ці аб'яваў, якія размяшчаюцца каля жылых дамоў, пад'ездаў
    З публікацый у мясцовай прэсе
    З тэле-ратакёперадач
    З Інтэрнэт-крыніц
    Іншых крыніц (пакажыце)

    2. З якімі пытаннямі Вы звярнуліся ў арганізацыю ЖКГ?

    Тлумачэнне аб налічэнні аплаты за жыллёва-камунальныя паслугі
    Выдача даведак і іншых дакументаў
    Прапіска (рэгістрацыя) па месцы жыхарства
    Выкананне платных паслуг па рамонце і ўтрыманню жылога памяшкання
    Выкананне платных паслуг інжынернага абсталявання ў кватэры
    Выкананне платных паслуг месцаў агульнага карыстання
    Выкананне платных паслуг рытуальныя паслугі
    Выкананне платных паслуг паслугі гасцініц
    Выкананне платных паслуг паслугі лазняў
    Іншае (укажыце)

    3. Што Вас задаволіла (не задаволіла) пры выкананні Вашага звароту (заяўкі) службай ЖКГ?

    Якасць аказаных паслуг
    так не

    асартымент паслуг
    так не

    Тэрміны выканання работ, афармлення заявак, выдачы даведак
    так не

    Кваліфікацыя абслуговага персаналу
    так не

    Наяўнасць (адсутнасць) неабходных матэрыялаў
    так не

    Кошт аказаных паслуг
    так не

    Іншае (укажыце)

    4. Ці дастаткова Вы інфармаваныя аб прадстаўляюцца ЖКГ паслугах, аб парадку і ўмовах іх аказання?

    так
    не
    Лічу неабходным ажыццяўляць больш шырокую тлумачальную працу ў СМІ, глабальнай сеткі Інтэрнэт, сацыяльных сетках

    5. Ацэнка работы арганізацыі ЖКГ за апошні год

    палепшылася
    не змянілася
    Цяжка адказаць

    6. Вашы прапановы і пажаданні па паляпшэнню якасці якія прадстаўляюцца работ, паслуг:

    Навіны
    28.05.2025

    КУВП БКГ інфармуе спажыўцоў цеплавой энергіі ад кацельных па вул. Паплаўскага, 27, Бауманская, 21А: у сувязі з правядзеннем выпрабаванняў на гідраўлічную шчыльнасць і механічную трываласць цеплавых сетак па графіку, узгодненаму з Брэсцкім гарвыканкамам, будзе адключана гарачае водазабеспячэнне ў мікрараёне «Рэчыца» з 6.00 2 чэрвеня да 24.00 6 чэрвеня 2025 г.

    28.05.2025

    КУВП БКГ інфармуе спажыўцоў цеплавой энергіі ад кацельнi па вул. Будаўнічая, 56Б: у сувязі з правядзеннем выпрабаванняў на гідраўлічную шчыльнасць і механічную трываласць цеплавых сетак па графіку, узгодненаму з Брэсцкім гарвыканкамам, будзе адключана гарачае водазабеспячэнне ў мікрараёне «Бярозаўка» з 6.00 2 чэрвеня да 24.00 6 чэрвеня 2025 г.

    22.05.2025

    КУВП БКГ інфармуе спажыўцоў цеплавой энергіі ад кацельні па вул. Кацін Бор, 95: у сувязі з правядзеннем выпрабаванняў на гідраўлічную шчыльнасць і механічную трываласць цеплавых сетак па графіку, узгодненаму з Брэсцкім гарвыканкамам, будзе адключана гарачае водазабеспячэнне ў мікрараёне «Дуброўка» па вуліцах Дуброўская, Беларуская, Сасновая, завулак Сасновы з 6.00 26 мая да 24.00 30 мая 2025г.

    22.05.2025

    КУВП БКГ інфармуе спажыўцоў цеплавой энергіі ад кацельні па вул. Інжынерная, 17: у сувязі з правядзеннем выпрабаванняў на гідраўлічную шчыльнасць і механічную трываласць цеплавых сетак па графіку, узгодненаму з Брэсцкім гарвыканкамам, будзе адключана гарачае водазабеспячэнне ў мікрараёне «Граеўка» і ў жылых дамах па вул. Л-та Рабцава, Агародная з 6.00 26 мая да 24.00 30 мая 2025 г.

    Карысныя рэсурсы

    Брэсцкае кацельная гаспадарка

    • Камунальнае ўнітарнае вытворчае прадпрыемства

    Адрас

    • вул. Фортечная, 111, 224024, г. Брэст, Рэспубліка Беларусь

    Кантакты

    • Факс: (+375-162) 52-89-08
    • Ттэлефон прыёмнай: (+375-162) 45-48-29
    • e-mail: bpkh@brest.by

    © 2019 | Усе правы абаронены і належаць КУВП БКХ

    Распрацоўка
    карпаратыўнага
    сайта life4it.by